sobota, 18 maja 2013

Le Targ czyli zdrowe i smaczne jedzenie

"Le Targ jest miejscem, gdzie można kupić dobre, zdrowe, tradycyjne jedzenie bezpośrednio od producentów"- tak przedstawia się opis na portalu społecznościowym :)
A czym dla mnie jest Le Targ? To miejsce zlokalizowane na Saskiej Kępie, gdzie w niemalże każdą sobotę i czwartek mogę iść na zakupy składające się ze zdrowych i smacznych produktów ;)
Trafiłam tam całkiem przypadkiem dzięki koleżance i wpadłam na amen! :) Chociaż niewiele jeszcze widziałam, mam już swoich pierwszych faworytów.
Kuchnia Perska za najlepsze daktyle na świecie oraz najlepsze ciastka z mąki z wiesiołka lub amarantusa z cynamonem i daktylami oczywiście :)
Smak Obfitości za najlepszy pasztet z soczewicy, ever!
Ekozieleniak za warzywa wszelakie oraz kaszę gryczaną niepaloną- wszystko eko!
Akademia Smaków za kielbachę włoską- zwłaszcza, że jeszcze do niedawna nie przepadałam za kiełbasami :)
Dobre i Zdrowe za wymyślne mąki: z wiesiołka, z pestek dyni, z amarantusa i wieele innych!
Eat's Paula- za hummus chilli, pastę z bakłażana z papryką oraz ciasto marchewkowe :)
Mleczna Droga- za ser grecki w oliwie oraz jogurty: szczególnie twarożek waniliowy!
Pierwsze stoisko po prawej- nazwy nie znam, ale uwielbiam za: pokrzywę, szparagi, olej lniany i topinambur :)
A oto moje dzisiejsze zakupy :)





I tak a propos wracam po dłuższej przerwie- straszne zamieszanie z Tadziolkiem miałam, bo się bidulek mocno pochorował :( A później weny nie miałam ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz